Chaerrry's KpopVisage feed

Bazen burda kendimi çok görünmez hissediyorum. Eskiden, çok eskiden, buralarda en çok tanınan kişilerdendim. Şimdi ise kimse beni umursayip önemsemiyor hatta saygı bile görmüyor. Bu çok kırıcı oluyor. Emin olun ki ben bu çeşit konuşmaları yapacak son kişi olabilirdim ama o kadar üzülüyorum ki artık bu duruma.. Bunu bana acıyın diye yazmıyorum, sadece içimi dökmek istedim dolayısıyla da kendi ana dilim Türkçe olarak yazdım. Belki de burayı bırakmanın zamanı geldi?

Chat media
and reacted